ÇILGIN AŞIKLAR ANDREW GARFİELD VE EMMA STONE

   EVET ADREW VE EMMA'DAN BAHSEDİYORUM..


"The Amazing Spider-Man" filminin başrollerinde oynayan ikili şu sıralar ülke ülke gezip filmlerinin galasında boy gösteriyor.Türkiye'de de 6 Temmuz'da vizyona girecek olan filmde Emma Stone (Gwen Stacy) karakterini canlandırıyoR.









ŞİMDİ SİZLERE KISA BİR RÖPORTAJLARINI YAYINLAYACAGIM ..
Emma bu hiç kolay değil kesintisiz ara vermeden hemen hemen her türlü fimde oynadın ve  Andrew The Social Network Rolün vardı.Ama bu  büyük bir çizgi roman uyarlaması farklı bir düzeyde.Sizi oynamaya teşvik eden yönü neydi ?
Andrew Garfield:Ben bir ekran testi yapmak istedim ve bu 1 ay sürdü ama sonuç itibariyle hiç düşünmenden oldu.Çoçukluğumdan beri Spider-Man hayranıydım.Şanslı olduğumu ve hayır deme imkanımın yok olduğunu biliyordum.Ama bu konuda  her zaman bir baskı var eğer umrunda olduğun bir şey ise bu bakımdan her konuyu saygıyla karşılayacaksın.Bu bir tür harika bir ilşki gibi ;bir çocuğun bakımı gibi ya da 
Emma Stone:  Ben Çok Yoğunum!
Andrew Garfield:Hayır ben değilim.Tamamdır.
Emma Stone:  (Gülüyor) Anladım.



Emma ,aynı şekilde mi hissediyorsun?
Emma Stone: Bu fikir inanılmaz  derecede zor oldu.Ama onların bana gönderdikleri sahneleri çok sevdim.Gwen Stacy karakteri trajik ve inanılmazdı onu çok sevdim.Birşeyler onu oynamam gerektiğini bana söylüyordu.Ve daha sonrasında anlaşmayı imzaladım.Çünkü Andrew ile çalışmak kulaklarını kapat--
Andrew Garfield: Tamam.
Emma Stone: Bu şimdiye kadar yaşadığım en büyük deneyimlerden biriydi.
Andrew Garfield: (Gülüyor)Evet! Onu kandırdım.
Emma Stone:O Gerçekten, şimdiye kadar çalıştığım aktörlerden tamamen farklı.Bu işin eğitimini almamış..Bu yüzden kapalı insanları bir sünger gibi çekmek benim için çok önemli.



Onunla ilgili ilk izlenimlerini nelerdi?
Andrew Garfield:O geldiğinde ben uykudan yeni uyanmış gibiydim.O deneme çekimi yapılabileceğin en son kişiydi.Sıkıldığımı farkettiğimde Tom Hanks ve Seth Rogen taklidi yapıyordum.Sonra o geldi ve bir tür suya hızlıca dalış yapmak gibiydi.Çekimler çok vahşi şekilde heyecan vericiydi.Ben ona yardım edemezdim ona ayak uydurmak için uzak durmam gerekiyordu.Küçük yırtıcı bir hayvan gibi (Gülüyor) ama kurnaz küçük bir hayvan. 
Emma Stone:(Öksürerek) Shhh. Bu  yeterli.




Bu Filmde, lise öğrencisini oynuyorsunuz..Peki sizin okul hayatınız nasıl geçti?
Emma Stone:Yedinci ve sekinci sınıfta evde eğitim aldım. 15 yaşındayken de Los Angeles'a taşındık.



Yani baloya gitmediniz mi?
Emma Stone: Baloya bir arkadaşım ile birlikte gittim.Çoğunlukla oturarak gerçirdik. Yani balo gibi değildi.
Andrew Garfield:İngiltre'de okuduğum okulda balo yapılmadı.Ama karışık bir okul hayatım oldu. Epey sorunlu bir okul yaşantım vardı ama bu heyecan vericiydi.







Sınfıın nesi olurdunuz?
Emma Stone:Muhtemelen sınıfın soytarısı . Buna katılıyorsunuz öyle değil mi?
Andrew Garfield: Evet öyle.
Emma Stone: Bu yüzden sınıfın palyoçusu olduğumu söyledim. Sınıfın palyoçosu olarak ? Bu soruyu ne ile bitirirdim?
Andrew Garfield:Tamam o zaman herşey mükemmel.
Emma Stone: Aman Tanrım (Gülemiyorum)
Andrew Garfield: Bu iyi değil miydi?
Emma Stone: Çok daha iyi olabilirdi.



O nedir?
Emma Stone:(İngiliz aksanı ile ) bu büyük bir makine.
Andrew Garfield:Ben ne olacağımı bilmiyorum.Sınıf Palyaçosu/İçine Kapanık biri.Her ikisinden de eşit ölçülerde var.Sizce?
Emma Stone:En iyi düşünür.






Lisedeyken sevgiliniz var mıydı?
Andrew Garfield: Benim karşılıksız bir sevgiydi..Ona Spice Girl şarkısından alıntı yaparak çıkma teklifi ettim ama ..  Çıktıktan dört saat sonra beni terketti.
Emma Stone: Bu çok romantik.Çünkü ben büyük bir Spice Gril hayranıyım.
Andrew Garfield: Onu unutmak bir kaç yılımı aldı.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ESKISEHIR

LEE JONG SUK

MY MAD FAT DİARY'NİN YAKIŞIKLISI NİCO MİRALLEGRO